..Ärenden..

Då var man arbetslös jobbade sista skiftet i fredags, tur att det nu inte varar så länge
men för att det inte ska bli nå tjorv när jag ska vara mammaledig måste jag gå och
skriva in mig på arbetsförmedlingen, usch och blä vad jobbigt :/ Idag blire att göra
såna där tråkiga ärenden, lämna tidrapporter, gå till vakansen och till lönekontoret
och hämta papper, som sedan ska skickas in lite överallt :P Bara ta och sätta igång
så allt det där blir bortgjort. Sedan ska jag njuta av ledigheten för det har jag förtjänat
bara ta det lugnt och njuta av graviditeten och alla fina dagar jag gått miste om när jag
jobbat :) Det kommer bli så grymt skönt att få gå och vila när man vill, man får verkligen
passa på att njuta när man vet att det inte varar för alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0