..I love you too..

Myser med älsklingen och jobbar mest hela tiden, i helgen jobbar jag dubbla skift
så hinner inte alls umgås med Thomas så mycket som jag skulle vilja. Men det är
pengar, å pengar behöver man juh alltid. Galet skönt att solen börjar komma fram
och sprida lite värme, synd bara att man inte hinner njuta av alla fina dagar.
Men nästa vecka är jag ledig ganska mycket så då ska jag försöka ta vara på tiden
och till nästa helg blir det nog att åka till Kautokeino :D Längtar!!!

Nu har jag uppdaterat er lite smått, uppdaterar er mer när jag känner att jag ids.

Den här mackan gjorde Thomas åt mig igår när jag bad han göra en macka :) Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0