..Dagens händelser..

Dagen började med en massa samtal & sedan blev det sjukhus besök, när vi var klar där så
blev det en sväng på lite affärer, köpte en jacka & skosnören, skorna köpte jag redan i helgen.
Sedan for vi förbi Linda en sväng och kollade in hennes nya place, sedan blev det ännu en tur
med henne på stan, hon skulle ha nå grejer till läggan. Efter det blev det en tur på det nya fiket
café oscar, verkligen fräscht och snyggt det har blivit inne på Domus nu när dom gjort om :)
Sedan har jag bara latat mig hemma, svullat en pizza & kolla en unge i minuten :D

Är jävligt förvånad över att det blev en jacka med rosa detaljer, kollade på den mer killiga
modellen med turkosa detaljer, men den jackan var mer mörkgrå och var inte alls jag.
Lite rosa går bra men det får inte blir för mycket :)

Lösenordsskyddat inlägg kan läsas här ;)


Förresten alltså ibland kan man inte annat än att skratta, vissa människor verkar leva i en
drömvärld, synd bara att dom inte vet allt som händer runt omkring dom.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vart har du köpt skorna??

2011-03-29 @ 09:44:49
URL: http://linalouwho.blogspot.com
Postat av: Kat

snygg jacka och geez, vilken stor mage du fått :)

2011-03-29 @ 14:02:12
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0