..Byragg..

Har varit sjuk nu några dagar, men börjar känna mig bättre så idag blire jobb,
febern verkar vara borta, men jag hostar fortfarande lite och snorar men det
får lov att gå. Igår var vi förbi Porjus en sväng hälsade på familjen, jag och morsan
gick igenom en massa lådor med babykläder, hittade en massa som jag kan tänka
mig att använda :) Roligt med kläder som har historia :D Sedan hann vi inte göra så
mycket mer, vi packade in oss i bilen och for hem till Victoria med familj, herregud
vad E har blivit stor! Goare unge får man leta efter, han skrattade och busade en
massa, samt matade mig med äckliga torra russin, men det får man ta :)
Igår när vi var där slog det mig hur sjukt fort barn växer, nästan så jag inte vill att
vårat eget lilla hjärta ska komma ut, men samtidigt när man ser E, som får ett helt
rum att leva upp kan man inte låta bli att längta sådär lite extra mycket!
Ne det här en underbar upplevelse som jag är sjukt tacksam över att få dela med min
sjukt underbara pojkvän & mina nära & kära!

Nu ska jag pallra mig på affären och slänga ihop lite mat :) Hoppas alla får en bra dag.


Min älskade mage med vårat älskade pyr där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0