..Borta bra men hemma bäst..

Hej :) Jag har verkligen haft en underbar helg i Kalix hos Burre & Sandra.
I Lördags drog vi ganska tidigt till Finland & Happis, där blev det lite shopping
i Gallerian och sedan drog vi vidare till Ikea & max :) Klarade av att komma ut
med en påse från ikea för bara ca 700 :- å det tycker jag att jag gjorde riktigt bra
Efter vi käkat & handlat hundmat drog vi hemåt till Kalix igen, när vi var framme
bytte vi kläder & for ut på en skotertur, årets första skotertur! Var riktigt roligt lite
mindre kul att det var dåliga leder, så efter skoterturen kändes det som att man
varit på världens jävla träningspass, lördagen avslutades med melodifestivalen och
badkar för min del, underbart, fy fan man skulle ha ett badkar! :D

Söndagen började oxå väldigt tidigt, eftersom vi drog till Överkalix på hundutställning
gick ganska bra för Sandras & Burres hund, den tävlade i juniorklassen och hamnade
i excellent men blev sedan sist i den gruppen, men det blev totalt 5:a av 19 inte illa pinkat.
Sandras familj var oxå där, så efter utställningen blev det mat på restaurangen där och
sedan liftade jag med Rolle & Anki till Nattavaara. For hem till Lasse, vid fem tiden blev det
mat hos farmor & farfar, gott & riktigt roligt att träffa dom igen :) Alltid lika kul att se deras
ansikten när man kommer in genom dörren! Efter den goda maten blev det efterrätt och sedan
for vi hem igen. Kikade tv & sedan blev det sängen, somnade vid halv tio. Åkte hem nu i morse
vid fyra tiden. Å nu hade jag tänkt ta och packa upp mina grejer, käka frukost & slappa innan
jag börjar jobba klockan två.  By the way så har dom borrat klart i Oslo, så idag börjar älskot
sin resa hemåt till lilla mig! Går omkring med världens pirr i magen, saknar han som FAAAAAN!

Bjuder på lite bilder från lördagen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0