..Yeahie postiva jag..

Förbaskat jävla trött är vad jag är och att morgonen börjar med världens jävla huvudvärk
gör juh inte saken bättre! Hade det inte varit så att älsklingen kom hem från nattjobbet så
hade jag nog fortfarande sovit ännu, men han är inte direkt den bästa på att smyga. Kan säga
så mycket som att jag längtar sjukt mycket tills man flyttar ut från den här skit lägenheten, är
så äckligt less på att behöva anpassa sig efter varandra hela tiden, det funkar fan inte längre
iaf inte för min del. Sedan gör inte mina graviditetshormoner hela saken bättre och absolut inte
pojkvännens dåliga morgonhumör. Nähe snart löser sig säkert den här situationen, man kan juh
iaf hoppas på det bästa, vi letar juh en annan bostad för fullt nu och min nödlösning är klar om det
hinner skita sig innan pyret ploppar ut. Var på en lägenhetsvisning igår, skit fin lägenhet ska väl
försöka ragga med älsklingen på visning idag och se vad han tycker, han är så jävla kräsen så
det kan bli riktigt intressant. Jaja kanske man skulle kicka igång dagen med en lite frukost och
försöka göra lite nytta om det nu går, yeahie vad positiv jag var idag!

Kan även passa på att tipsa om min & sandras gravidblogg, jag skriver ungefär samma
inlägg som här, men känner ni för att följa en annan graviditet oxå så kika in på
http://childhooodfriends.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0