..Lör, Sön, Mån..

Lördag: Kring 8.00 startade vi till Luleå och vid ca 11.30 var vi framme :) Var strålande sol
& ca 30 grader varmt. Vi parkerade bilen och sedan var det bara att börja shoppa. Var en
riktigt härlig dag att gå på stan inte allt för mycket folk och inte allt för mycket slöseri med
pengar heller. Köpte lite sommarkläder åt mig själv, några bodysar åt pyret, ett sängset till
pyret, samt några saker hem så som lakan, ljuslyktor, koppar. Älsklingen såg till att bli av
med ruffset, så nu är han korthårig igen, han hittade dock inte det han ville ha så gissar att
det blir att åka till Skellefteå snart och shoppa. Efter vi var klar med shoppingen letade vi rätt
på hotellet checkade in och vilade fötterna ett tag, sedan duschade vi av oss innan vi gav oss
ut på Waldorf och åt, jag åt stekt anka med ananas och älsklingen åt friterad kyckling och så ris
till det, var första gången jag åt anka och måste säga att det var sjukt gott :) Efter det for vi på
bio och kollade hangover 2, jag var dock så sjukt trött så jag sov halva filmen men andra halvan
var iaf bra. Väl tillbaka på hotellrummet så hoppade jag i badkaret och sedan blev det sängen.

Söndag:
Vaknade upp ca 10.30 åt hotellfrukost och gick sedan upp och packade, checkade sedan
ut och gick med grejerna till bilen. Sedan tog vi en tur på stan kollade om vi missat nått köpte en
liten tacobricka och efter det  bar det iväg till storheden där det inhandlades en sodastream.
Efter att vi var klar med shoppingen så for vi hemåt, jag sov hela bilresan eftersom förkylningen
hade tagit mig i sitt våld. När vi kom hem var det bara packa upp allt och sticka iväg på affären
och fylla kylskåpet, på kvällen vankades det film och sedan blev det sängen.

Måndag: Idag har jag inte gjort särskilt mycket, suttit hemma och druckit upplösta halstabletter
i varmt vatten, samt snytit mig en jävla massa. Har lite feber men det värsta är halsen som
svält igen, samt att det känns som att man svalt taggtråd :/ Var inte direkt det roligaste att dra
på sig en förkylning nu eftersom jag skulle börja jobba idag, men som tur är så jobbar jag bara
en dag till denna vecka och det är på torsdag och tills dess måste jag hinna friskna till :)
Nu ska jag stänga av datorn en stund och sedan lägga mig och vila, var det blir för middag återstår
att se, nämligen älsklingen som står för den idag.


Klänningen jag hade på mig när vi var ut och åt! Min nya skönhet, älskar den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0