..Regn..

Älskar regn & åska, är så mysigt väder! Dock får jag väldigt svårt att andas i sånt
här väder då jag tycker luften blir så torr och det tillsammans med astman är inte så kul.
Annars idag, så har juh sprungit till tvättstugan, är ännu inte klar eftersom jag har tid
till klockan 22 och jag kan säga redan nu att jag ångrar mig har så fruktansvärt ont :/
Hoppas verkligen det går över snart, är inte mänskligt att behöva ha såhär ont, smärtan
blir inte heller bättre av att pyret lever rövare där inne, man kan tro att den möblerar om.
Kvällen kommer iaf tillbringas framför DH, sista avsnittet för säsongen, vad ska man nu
sysselsätta sig med på tisdagar? Efter DH ska jag försöka sova, för imorgon har jag inte
tänkt att sova bort hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0