..Natti..

Nu har fläkten åkt fram, förhoppningsvis blir det lite svalare inatt med den.
Förlossningsvisningen var helt okej, skönt att ha sett lokalerna iaf men annars vet jag
inte om jag lärde mig så mycket. Efter vi varit på visningen så blev det en runda på
stan eftersom alla affären hade öppet till 22.00, det enda som fick följa med hem var
en vit tunika. Jag blev så sjukt sugen på lite fika medan vi sprang på stan så vi satte
oss på vetehattens uteservering och smaskade och medan spelades det livemusik mitt
på stan, dock dansband men det var ändå trevligt att se att Gällivareborna börja leva
igen såhär lagomt till sommaren :) Resten  av kvällen har jag kikat tv, vikt tvätt och vilat
mina små fötter, hade tänkt hoppa in i duschen nu för att svalka mig ännu mer innan
sängdags, hoppas man får sova inatt, natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0