..Kurr, kurr..

Godmorgon känner mig lite piggare än igår men jag är fortfarande inte helt frisk,
förhoppningsvis så måste jag juh hinna bli det innan Torsdag. Pyret verkar då bara
må bra, kickar på för fullt och gör så att hela magen far i vågor, ser väldigt kul ut :)
Vet inte vad jag ska hitta på, älsklingen ligger och sover för att han ska jobba natt,
så jag kan juh inte göra desto mer som lever om här hemma och inte kan jag utanför
dörren desto längre när jag mår såhär. Sådå återstår frågan vad ska man göra??
Önskar så att jag hade en symaskin så jag hade kunnat sy klart grejerna till pyret, måste
försöka ragga nån, trist om grejerna man tänkt sy inte alls blir färdiga :/ Men nu ska jag
slänga i mig lite käk, magen kurrar för fullt :P


v.28 (27+4)



Kommentarer
Postat av: Moa

Nu börjar du få en sån där jätte jätte fin bäbis mage :D Roligt :D

2011-06-14 @ 17:29:06
URL: http://mjoa.blogg.se/
Postat av: Katti

Coolt! Det är så synd att jag inte kommer vara i närheten när pyret kommer till världen. Men jag får träffa hen senare :)

2011-06-21 @ 04:41:06
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0