..Konstant törstig..

Har så fruktansvärt svårt att sova om kvällarna, kroppen kämpar verkligen i mot även
fast jag är svintrött :/ Somnade vid halv nio tiden idag men nu är jag vaken igen och
jag vet inte vad jag ska göra för att lyckas somna, kommer väl sluta med att jag ligger
och vrider mig i sängen fram till 02 - 03.00 inatt eller nått :( Sedan så jag har blivit så
sjukt törstig, dricker flera flaskor vatten på kvällen! springer dock inte allt för mycket på
toa men när jag är på toa tycker jag inte att den mängden vatten jag druckit kommer ut,
samt att varje gång jag är på toa så måste jag typ dricka två glas vatten, men törsten släcks
ändå inte. Någon som varit/är gravid som har erfarenhet av detta?!? Sedan tycker
jag att jag har blivit jätte varm, tror min kroppstemperatur har stigit nån grad, samt att jag är
ständigt trött hela tiden, orken finns där men inte fullt ut, är alltid utmattad.
Får kanske ta och
ringa bm så fort det nu går, imorgon är dom förmodligen inte där så gissar att det får bli på
måndag, men
nog med kroppsliga funderingar nu ska jag tamefan sova, ska juh upp tidigt
imorgon, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: En helt vanlig Isabell

Jag förstår dig, det var ditt inlägg som fick mig också att skriva om det. Tycker det är en väldigt dum fråga, det här ju till ens privatliv. Förstår inte relevansen i frågan.

2011-06-27 @ 15:00:35
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0