..Hem ljuva hem..

Nu är vi hemkomna från Nattavaara, var riktigt trevligt att umgås med Nattavaarafolket ;)
Jag satt mest och myste med lilla Linnéa, dom luktar juh så sjukt gott när dom är sådär
små! Var inte direkt det lättaste att hålla henne i famnen eftersom pyret gillar att sparka
på allt som nuddar magen, märkte bara att Linnéas rumpa hoppade till flera gånger, men
tillslut lyckades vi hitta en ställning där pyret inte kom åt att sparka *hehe :)
Till middag fick vi vårrullar och sedan köttsoppa, första gången jag ätit vårrullar faktiskt,
vet inte vad jag tycker om smaken, dom smakar juh inte direkt sådära jätte mycket och dom
är inte äckliga heller men jag tror att det är en vanesak att äta sånt där :D Köttsoppan var sjukt
god och det tillsammans med farmors matbröd, herregud vet inte när jag ätit det sist.
Farmor & farfar anslöt oss vid middagstid och efter lite yatzy spelande for dom hem och då bestämde
vi oss för att oxå rulla iväg. Nu ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på det återstår att se, det enda som
egentligen behövs göra, är ett besök på affären och inhandla lite kylvaror.


Linnéa sov mesta tiden vi var där i min famn, diggar sovställningen ;)


Världens sötaste farmor & Linnéa :)

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

åh vad söt hon är! :)



jasså? den tidningen måste jag kolla upp! :D

2011-06-04 @ 23:06:16
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0