..Gälka town..

Då var man hemma i Gällivare, blir dock bara här till på måndag sedan åker jag tillbaka
till Porjus igen, har verkligen saknat byn och mammas hus :) Ska juh jobba i Porjus nästan
hela sommaren så jag får passa på att njuta av utrymmet. Fick just höra att mitt paket är
påväg upp, kommer bli galet lycklig när mitt 50 kg tunga paket landar här, bara trist
att det nog kommer ta några veckor innan paketet kommer fram, men den som väntar
på nått gott väntar aldrig förlänge. Nu ska jag ta och väcka upp älsklingen så vi får äta
middag, renskav i gräddsås & potatis *mums! Sedan blire väll att kolla läget på stan eftersom
det är midnight sun meet, gissar att det kommer var en hel del folk i farten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0