..Exakt ett år sen..

Tänk att för ett år sen tog jag modet till mig och hoppade på tåget till Narvik,
för att mitt hjärta sa att det var det rätta!  Jag åkte dit för att träffa en person
som fick mitt hjärta att ta slå ett extra slag, mitt läppar att le och mina ögon
att tindra, även fast vi bara pratat en vecka, allt kändes bara så rätt!
För ungefär ett år sen den här tiden så tog jag modet till mig och kysste Thomas
för första gången, jag minns att allt kändes så overkligt, som att jag svävade iväg,
rysningarna gick längst efter min kroppen och jag ville aldrig att det skulle ta slut,
jag ville känna så för alltid. Det har fortfarande inte slutat, när Thomas kysser mig
så känner jag fortfarande den där känslan. Jag kommer aldrig att ångra mitt val
att jag steg på det där tåget, för det är det bästa beslutet jag har tagit i hela mitt liv!
Vem kunde tro att en tågresa kunde sluta såhär bra? Nu sitter jag här och känner mig
som världens lyckligaste tjej, jag bor tillsammans med personen jag älskar mest i hela
världen och vi väntar vårat första barn :) Det kan inte bli så mycket bättre!!
♥ Älskar dig Thomas, tack får att jag får dela alla underbara stunder med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0