..En dag i lugnets tecken..

Det här har verkligen varit en dag i lugnets tecken :) Började morgonen med en sovmorgon
och sen blev det lite lunch i form av gårdagens middag, efter det var det bara att väcka upp
älsklingen för att lura med han ut på stan :D Där tog vi en fika och sedan inhandlades det
ännu en ny bh och lite nagellack. Sedan drog vi till pappa en tur och när vi kom hem var jag helt
slut så jag la mig och vila medans älsklingen fixade en super god middag. Jag har inte heller gjort
så mycket annat än det idag, förutom att legat på luftmadrassen och ätit lite godis. Men jag mår
inte dåligt av det så jag har tänkt fortsätta i samma anda, till wallander blir det att smaska glass
och mysa med älsklingen och sedan blir det sängen, för imorgon ska vi nämligen tillbringa dagen
i Nattavaara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0