..Dom finaste orden..



För exakt ett år sen låg jag i sängen och sov, hade pratat med älsklingen några timmar
innan för att säga godnatt, han säger att han ska fara ut och köra, jag bara gör du det,
han menade att han skulle köra från Norge till Sverige, jag bara haha gör du det, trodde
absolut inte på han. Jag somnar och vaknar sedan till några timmar senare, vänder på
mig och ser älsklingen vid dörröppningen, han lägger sig bredvid mig och viskar sedan dom
finaste  orden jag någonsin har hört i mitt öra! Han frågade nämligen om jag vill bli hans tjej,
just i det ögonblicket kunde jag inte vara lyckligare, jag kunde inte heller svara utan jag
bara låg där och log, men tillslut fick jag fram ett JA!

Helt sjukt att vi varit tillsammans ett år, känns som att vi skulle ha varit tillsammans
sååå mycket längre! Helt sjukt att han valde mig, men jag kan inte vara lyckligare över
att ha han i mitt liv Thomas är världens finaste pojkvän ♥ Elsker deg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0