..99 dagar..

Alldeles strax dags att hoppa i säng och det ska bli underbart skönt för jag är så sjukt trött :)
Imorgon eller snarare idag fast lite senare är den en väldigt speciell dag för mig, eller den
speciella dagen började ungefär den här tiden, mer om det senare. Idag har jag inte gjort nått
speciellt jag har bara hängt hemma hos min svärmor, käkat glass, god mat och prata
bebisar, dop mm. Sedan när jag kom hem har jag kikat greys & off the map. Förresten kan
ni fatta att vi är nere på tvåsiffrigt! 99 dagar kvar tills våra lilla pyr ska komma ut enligt bf :D
Men som sagt nu sängen, imorgon ska Sandra in till stan och då måste man juh försöka träffa
henne, längtar som fan efter att spana in hennes mage, jämföra graviditeterna såhär långt osv.
Helt underbart när ens vänner är gravid samtidigt som man själv är :) Men som sagt nu sängen
höres idag eller imorgon om ni föredrar att säga så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0