..Svårt att få dagarna att gå..

Min kropp verkar ha gett upp det där med att sova, men lyckades iaf ligga i sängen 2 timmar
nu på förmiddagen, så sammanlagt med natten så har jag väll lyckas sova 4 timmar :)
Är som sagt alldeles för mycket spänningar och tankar i min kropp just för att det ska funka.
Har iaf fått en hel del gjort idag, ringt och skaffat mig en väntabarn försäkring, adressändrat
internet, bokat tid på profoto för gravidfotografering, tvättat kläder samt varit ute och fotat med
Sandra och Robert, blev någon bra bild, kul att ha en bild på min och Sandras mage tillsammans, ätit
lunch på thairesturangen och  även påbörjat Julias (thomas lillasysters) födelsedagspresent så att hon
inte ska glömmas bort mitt i allt nästa vecka. Å nu ska jag springa på dojjan för att kolla om dom har
sån där spray som får bort dålig lukt i skor, för Thomas skor luktar något så in i helvete!


Börjar vara svårt att få dagarna att gå, vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, helgen
kommer iaf bli lång! Det enda jag vet som måste göras imorgon är att åka på ny kontroll på lasarettet
(förlossningen) klockan 9.00 för att garanterat köra en ctg-kurva och flödeskontroll samt få läkarna att
förstå att jag vägrar förlösas i cykelverkstaden Gällivare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0