..Stressad..

Har blivit jätte dålig på att uppdatera och jag vet om det, men jag känner inte att jag har
tid för det, jobbar mest hela dagarna och när jag inte gör det så fixar jag med en massa
annat. Börjar bli så galet stressad och idag på jobbet märkte jag att min bägare har runnit
över, jag var så stressad att jag skakade, kräktes och kallsvettades. Undra när jag ska ha en
chans att andas ut, kunna släppa allt jag har i mina tankar och slappna av, det återstår att se.
Vet att det inte är bra för mig att må som jag mår just nu, men det är oundvikligt för tillfället,
jag hoppas bara att alla bitar faller på plats så jag kan få njuta lite. Sex dagar kvar tills jag får
veta hur det står till med vårat älskade pyr, känns otroligt långt borta, hade velat snabbspola
men det går tyvärr inte. En positiv sak är iaf att urinprovet inte visade på nått och att jag verkar
ha gått upp ca 1 kg sen förra veckan så förhoppningsvis växer det där inne! :)

Orkar inte uppdatera och skriva om denna vecka, kanske jag har ork ikväll. Nu ska jag bara
passa på att vila mig innan en av orsakerna till min stress kommer hem. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0