..Speedad..

Godmorgon alla morgontrött jävlar! Sitter här med uppspärrade ögon & stirrig blick mysigt
nähe, känns jävligt obehagligt. Är superpigg känner mig som en duracell kanin efter endast
4½ timmes sömn, måste beror på kortisonen jag fått igår, kan inte komma på någon annan
anledning. Har tänkt slänga i mig lite frukost och sedan packa ännu mer grejer i flyttkartonger
samt min "BB"-väska, sedan vete tusan vad jag ska göra, knallar väl ner till svärmor när hon
vaknar hoppas på att det är ganska snart så jag slipper vara ensam inge roligt att sitta hära.

♥ Bjuder på en liten filmsnutt av pyretshjärtljud, finns ingenting som lugnar en så
mycket när man inte känt rörelser på ett tag. Att bara ligga där på britsen och
höra ens barn små hjärtslag slå samtidigt som man själv bara blir lugnare och
lugnare, är en helt obeskrivlig känsla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0