..Så sööööt..

Fick ett sms vid två tiden av Annika som frågade om jag ville ha besök, jag svarade glatt
ja och då skriver hon att hon kommer om ca 1 min. Jag började fundera om hon då var på
någon kontroll på sjukhuset, mer hinner jag inte tänka innan det knackar på dörren å in
kommer hon och världens sötaste lilla kille :D Så liten men ändå så stor en 5 veckor förtidigt
född liten krabat som endast behöver sondmatning, det väckte lite hopp och lugnade mig ganska
så mycket. Började tänka att det behöver kanske inte vara så farligt om bebisen tittar ut nu, även
fast min är beräknad att vara lite mindre, så kommer nog allt gå bra. Kan säga att jag är enormt
avis, hade oxå velat ha ett litet pyr här ute men jag är även medveten om att varje dag där inne
räknas och att det är den bäste kuvösen den kan få.


Stort grattis till Annika och Mattias som blivit föräldrar till en gudomligt stark & söt liten pojk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0