..Rätt beslut..


Det var verkligen rätt beslut att stanna hemma från jobbet eftersom jag idag vaknade helt orkeslös.
Har inte gjort desto mer förutom varit och handa lite välbehövliga saker till kylskåpet, det går inte att
det står tomt med en gravid kvinna i lägenheten :)
Jag är ju sjukt upptagen med saker hela tiden, men
just för tillfället kan jag inte berätta nått, men snart förhoppningsvis. Roligt med hemligheter bara jobbigt
för mig som har svårt att vara tyst om saker och ting!! Idag är det 2 dagar kvar tills jag får fara på
ultraljud, måste jag säga att jag längtar!! Ska bli så skönt att få se om det växt nått där inne och ännu
en otrolig upplevelse att få se pyret återigen, det här blir mitt 5:e ultraljud. Varje gång jag ser vårat
älskade pyr så är det en mäktig upplevelse, varje gång när man ligger där och tittar på skärmen så kan
man knappt fatta att man skapat den där underbara lilla människan, att den där lilla människan bor inne i
din mage och att den snart får komma ut och dela vardagen med oss! Vi längtar så sjukt mycket efter dig,
jag kan knappt fatta att det bara är ca 2 månader kvar tills du är beräknad att komma ♥

♥ En sak är säker du kommer ta våra hjärtan med storm i samma stund som du tar ditt första andetag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0