..Paus..

Godmorgon, nu kan jag sova igen på morgonen men då ska det givetvis vara nått annat.
Ska kliva upp och göra nån frukost för att sedan sticka till lassa på kontroll, är så äckligt
less att jag bara vill skrika rakt ut! Man blir fan helt koko av att springa ut och in på det där
jävla sjukhuset men på Onsdag får jag väl veta om man ska fortsätta plågandet av mig.

I fredags efter att jag var på sjukhuset och jag fick veta att jag inte skulle tillbaka fören idag så
började jag och älsklingen fundera på att rymma från stan, men eftersom hjullagret på bilen
fortfarande är trasigt så visste vi inte riktigt hur vi skulle göra. Jag kom på att vi kunde ta en
hyrbil och så blev det oxå, så i fredags efter att vi hämtat en bil så startade vi mot Skellefteå
(Brände) vars Thomas släkt har stuga. Var så otroligt skönt att komma dit och få en liten paus
från all stress, tankar, Gällivare & sjukhus. Vi hade mer än gärna stanna där längre men vi har
alldeles för mycket att fixa med i veckan, så sjukt trist att jag ska behöva känna mig så begränsad!
Är som ingen vits att fara någonstans när man mer eller mindre springer varannan dag på sjukhuset,
besöken tar oftast inte mer än 1½ timme men man ska lik förbannat dit! Hoppas att det inte förblir
såhär resten av sommaren, men som sagt vi får se. Nu frukost innan magen gör sig påmind med
ännu ett kurrande, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0