..Omöjligt..

Helt omöjligt att sova med alla dessa känslor och tankar som cirkulerar i min skalle, men det
konstiga är att jag inte riktigt vet vad jag tänker eller om jag riktigt är medveten om vad som
håller på att hända! Allt känns bara fruktansvärt konstigt och overkligt. Borde väl egentligen
försöka sova, samla på mig en massa krafter men just idag är det omöjligt! Så svårt att få ro i
kroppen den vill som inte riktigt slappna av.

Sedan så vet jag att det här är en sak jag egentligen bara ska släppa och strunta i, men det är
det här med flytten, vi får juh börja flytta in i nästa vecka i nya lägenheten och det ansvaret blir
jag bara tvungen att skita i, jag måste bara släppa allt och kan inte hjälpa till för fem öre :/
Känns förjävligt att lämna över det ansvaret till Thomas och alla andra, flyttstädningen och allt!
Ingenting jag egentligen vill eftersom jag känner mig nog handlingsförlamad redan pga att jag är
gravid. Men jag har iaf packat ner det jag kan packa ner, alla våra kläder är mer eller mindre tvättade
och packade så idag har jag tänkt ta i tur med att tvätta bebiskläder samt alla nya sängkläder som
ska det ska bäddas rent med i nya lägenheten senare. Känner bara att jag måste hålla mig sysselsatt
annars blir  jag tokig! Jag försöker göra så mycket som möjligt av det jag kan just nu, för sedan när jag
blir inlagd kan jag inte göra ett jävla skit på den här fronten! Tala om varför allt ska hända samtidigt!?
Varför, varför, varför, varför, varför, varför, varför?!?!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0