..Inlagd..

For iväg på kontrollen tidigare idag, ctg var som vanligt, flödet var som vanligt inte bra men inte
heller jätte dåligt, när jag kom hit fick jag vet att dom skulle göra tillväxtultraljudet idag istället för
på onsdag, det visade att pyret har växt under dessa två veckor men fortfarande är liten -28%
Det betyder att pyret är en liten bebis, inte jätte liten men lite mindre än normalt men det är ingen
fara så länge allt annat är bra, men eftersom dom beslutade att ta ett blodtryck på mig idag som visade
sig ha stigit så la dom in mig. Så nu är jag inlagd på BB, för hur länge vet jag inte, dom har varit och tagit
massa prover på mig idag och beroende på vad dom visar så får vi väl se vad som ska göras.

Nu när jag har uppdaterat er lite grann ska jag gå och äta lite sjukhusmat och sedan ska jag hålla mig
sysselsatt med att försöka hålla mig från att pissa minst ett timme till, dom ville att jag skulle hålla mig
ca 4 timmar och det som gravid är svårt! Har lyckats hålla mig ca 3 timmar nu så 1 timme till ska jag
försöka klara mig :D Hade så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Har följt dig på Familjeliv, och ville bara önska dig lycka till med lilla bebisen. Jag har också en liten bebis i magen -24% men allt annat ser bra ut. Oroar mig en hel del men imorgon är det nytt TUL, får se vad det visar.

Kram på dig!

2011-07-25 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0