..Godmorgon..

Har vaknat för ett tag sen och ska strax slänga i mig lite frukost. Sen ska jag fortsätta packa ner grejer
i flyttkartonger och svartsäckar, vill ha så mycket som möjligt färdigt och sen vid halv två tiden idag
ska jag på flödesmätning kontroll igen och se hur vårat pyr mår. Igår var jag till Porjus för att lämna
in sjukskrivnings papprena samt fylla i min tidrapport, efter det for jag förbi Victoria en sväng där gick
vi igenom lådor med bebiskläder kan säga att jag fick med mig en stor Lindex kasse med kläder :D
Å sedan bar det av till mamma och måla mina hyllor en sväng, sedan tog jag bussen hem till Gällivare
lagade käk och sedan blev det tv och sängen :D  men soom sagt nu ska jag äta lite frukost och sedan
göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0