..Godmorgon..

Godmorgon, jepp jag är vaken och har knappt sovit någonting.
Sprungit på toa och vänt mig hela natten och det första jag känner när jag vaknar är
världens huvudvärk och illamående, gissar att blodtrycket stigit igen :/

Igår på kvällen så hade mitt blodtryck sjunkit lite grann och då frågade jag snällt om jag fick åka
hem för att sova och det fick jag :) Nu när jag vaknar ska jag tillbaka dit på  kontroller, beroende
på vad dom visar så får vi se om det blir att ligga där hela dan.  Blodproverna igår visade ingenting
dom var bra, urinodlingen får vi se vad den visar senare när jag kommer tillbaka till lassa.  Har tänkt
försöka packa ner dom sista grejerna innan jag  far tillbaka dit, vet att jag  egentligen inte får men
annars blir det aldrig gjort. Bara hoppas att blodtrycket inte stigit igen och att allt annat ser bra ut
så jag får åka hem, imorgon flyttar vi ju in i nya lägenheten :) Inte för att jag är till så mycket hjälp
men vah fan, finns hundra saker som måste göras här iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0