..Det här känns inte okej..

Det känns inte okej att vakna upp fjärde dagen i rad med världens huvudvärk! På morgonen
ska man vara full av energi, det ska inte kännas som att man blivit påkörd av en jävla traktor.
Har även haft små smärtor i öronen i några dagar nu, börjar lura på om det kan vara
öroninflammation eller nån annan skit :/ Har aldrig haft öroninflammation så har ingen aning om
hur det känns men men tur att man ska till barnmorskan idag och sedan efter det besöket på
ultraljud för att se om vårat lilla pyr växt något, håller tummar och tår. Nått verkar det vara som
inte står rätt till, när jag sedan två veckors tid inte alls mått bra :S Nu fan får dom ta reda på orsaken!
Trist att jag har en ny jävla barnmorska mitt i allt det här, min har gått på semester så får hoppas att
denna barnmorska är vettig och inte bara skjuter undan problemen, återstår att se.
Nu äta frukost sedan hoppa i kläderna och ge sig iväg på äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0