..Då vare dags igen..

Japp då vare dags igen, in till förlossningen på dom vanliga kontrollerna, har jag tur så
behöver jag inte åka dit fören först på Tisdag nästa gång, håller mina tummar och tår så
hårt jag kan :) Så ofta som jag springer där har jag kommit fram till att det spelar ingen
roll vem som jobbar när jag kommer in, för det kommer iaf inte vara nå obekant ansikte.
Stammis på förlossningen, kan lätt koppla upp mig och lös mig på deras maskiner, göra alla
kontroller själv och sedan bara skriva en lapp :P Då hade jag besparat dom en massa tid.
Jaja bara åka in när läkaren säger så, tur man bor nära!


Update:
JIPPIE! Äntligen är flödet i navelsträngen normalt igen :) Å bebisen har vänt sig igen så
nu ligger den med huvudet neråt, igår låg den juh i säte. Nästan kontroll är den 19:e.
Men idag så tog läkaren upp med mig att, om dom måste ta ut bebisen nu så kommer jag få
fara till Umeå, så hoppas att den växt till den 27:e (tillväxtkontrollen) verkar som att det är
då dom tar det avgörande beslutet.  Tills dess så är det flödeskontroller och ctg som gäller
och så länge det är bra så händer det nog ingenting, men försämras det är det ju en annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0