..Ammoniak..

Blev ingen packning för min del och det var väl kanske lika bra, eftersom jag inte får göra
nått. Packningen och diskandet blev uppskjutet för att jag kände att det började lukta hårfärg,
det luktade så starkt att det sved i ögonen och jag fick tungt att andas, skrev det på facebook
och någon sa att det kunde vara kylen som pajat. Ringde Thomas för att höra med han, han
visste inte, ringde sedan morsans kille och det kan tydligen lukta ammoniak om kylen håller
på att gå sönder, ringde då till riksbyggen och gjorde en felanmälan, slog av kylen, kasta
det som måste kastas och resten bar jag till förrådet och sedan stack jag till BB.

Nu sitter jag då bara här, dom har tagit blodtrycket på mig och det ligger nu på 140/85 och
sedan har dom kört en ctg och den var fin :) Får se vad mer som ska hända idag, beror väl
på vad urinprovet visar och vad läkarna tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0