..Storasyster tid..

Igår var jag lite upptagen med att ge lite storasyster tid åt mina små syrror :)
Först hämtade jag Julia från bussen, efter det gjorde vi hemmagjord pizza och
helt plötsligt knackar det på dörren, då var det min lillasyster linda som promenerat
hemifrån henn
e till mig för att hon var sugen på godis :P Slutade med att hon oxå
bestämde sig för att hon skulle sova här, hon promenerade bara hem först för att
hämta grejer. När linda kom plockade vi fram en massa choklad, godis, chips och
dricka å sedan slog vi på en film efter den var slut så vi ytterligare en till film :)
Var faktiskt riktigt mysigt det var bara lillasyster Ronja som saknades :/
Ne detta måste göras om, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0