..Orkeslös..

Igår var jag i fullgång hela dagen, jobbade från 08.00-17.00 sedan
efter det hade älsklingen lagat pannkakor, guldvärt att slippa stå vid spisen.
Efter det bar det iväg till mampa för att lämna palt åt pappsen och sedan så
blev det att fara till ellen och hålla på med min sjal, snart är den färdig och den
kommer bli så fin :) Efter att jag kom hem var klockan halv tio, då vare dags att
fixa nå att äta, men gissa vad som hände, hade kokat färdigt ägg och tagit fram
räkor hade tänkt och göra ägg och räkmacka, men jag blev för trött och sket i det
jag gick helt enkelt och la mig istället. Är helt utpumpad på energi nu förtiden, jag
vet inte varför men jag har ingen som helst energi kvar i min kropp, ingen!

Det är så sjukt tungt att må såhär, att inte ens orka äta på kvällen eller att slockna
på soffan redan vid sju tiden och sedan sova till morgonen. Jag har inte dåliga sömn
vanor men jag mår så fruktansvärt dåligt. Energin försvinner på en gång, jag blir trött
så fort jag anstränger mig, får huvudvärk och mår illa. Jag försöker hinna med att göra
saker fara ut och träna, umgås med kompisar eller vara trevligt mot min pojkvän.
Men jag orkar inte! Jag orkar typ ingenting nu förtiden, jag måste verkligen tvinga mig själv
att göra saker, som det här med sjalen, jag tycker det är svin tungt, men för att jag gjorde
det igår så är jag helt utpumpad på energi idag, känns inte som att jag sovit någonting fast
jag har sovit åtta timmar :/ Längtar till 31 januari så dom får kolla upp mina prover jag orkar
inte må såhär. Nu äre dags att gå på jobbet, längtar tills jag slutar då blir det sängen :D

♥ Grymt stort tack till min älskling som orkar stå ut med mig när jag är såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0