..Onsdag..

Hallojsan då var onsdagen snart slut :)
Vad har jag gjort idag, eftersom jag inte jobbade i fm så har jag sovit till ett sedan vare bara
hoppa i kläderna och sedan dra till sjukgymnasten, hon sa att jag fortfarande har kvar besvär
efter att jag skadade ryggen, men det vet jag egentligen redan :) Sedan fick jag höra att jag
var i väldigt god form fysiskt och att jag är väldigt vig, roligt roligt :D Sedan efter jag varit där
käkade jag palt och for på jobbet. Men sedan kom det där helvetes illamåendet & huvudvärken
igen, att det aldrig ska ge med sig, men jag är tacksam att det kom först efter 5 timmar idag :)
Något som jag märkt hjälper mot mitt illamående är saltlakrits, så det äter jag massor av så
fort illamåendet kommer.  Har slutat för ett litet tag sedan och sedan prata med en av mina bästa
vänner! Å fy fan vad vi har skrattat och haft roligt, blickat tillbaka i tiden, jag säger bara en sak
det är roligare att skratta åt folk med människor än ensam. Nu blire duschen och sedan sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0