..Mitt favoritminne..

Mitt favoritminne är helt klart 2 Juni 2010 när jag hoppade på tåget till Narvik för att
möta den så kallade Thomas H
ætta som jag hade pratat med i en vecka. Killen som fick mitt
hjärta att slå dubbla slag bara genom att logga in på msn, killen som fick mig att le så fort
han skickade ett sms eller ringde, killen som vann mitt hjärta genom att bara vara sig själv.
Det finns inte ord för hur mycket jag älskar den här mannen, för mig är han inte någon, för
mig är han något så mycket mer, han är personen som har förändrat mitt liv fullkomligt.
Jag kommer alltid vara grymt tacksam för att jag får ha dig i mitt liv & jag kommer aldrig
någonsin ångra att jag satte mig på tåget den 2 juni 2010 efter en lång natts jobb utan sömn. 

Nästa ämne min favoritfödelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0