..Godmorgon..

Sitter och kollar vakna med the voice, tack gode gud för att det programmet
synd bara att Paul har sluta, får se om Martin lyckas lika bra. Ja men jag skulle
iaf inte kunna vakna ordentligt utan det programmet. Fast idag vet jag inte om
jag kommer kunna vakna mer än så här, jag kommer förmodligen gå runt och
känna mig halvdöd hela dagen. Sitter just nu och försöker tvinga i mig frukosten
inte det lättaste ska jag säga, men så länge mitt illamående dyker upp så kan jag
skatta mig lycklig. Få se om dom nya tipsen jag testat funkar och få se när fan
illamåendet ska ge med sig. Jaja ska vara på jobbet om 18 minuter så bäst jag
skyndar mig. Ni får hade så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0