..Gnäll, gnäll, gnäll..

Hej, jag vet att jag gnäller hela tiden men det är min blogg så ni får stå ut med det.
Men fatta hur sjukt jävla less jag är på att vara såhär jävla trött, kan säga att min
ork var lika med noll efter två timmar på jobbet. Klockan tio var jag helt slut körd
och höll nästan på att somna, även fast jag sovit normalt länge inatt. Folk på stan
kommer t.om. fram till mig och frågar hur jag mår, så jag undrar hur trött och slut
jag måste se ut. En arbetskompis kommentera det förra veckan, när jag gick ner för
en trappa, hon sa herregud hur mår du? Utan att hon hade någon aning om att jag
varit sjuk. Men det här kan inte vara efter förkylningen det här är något annat vad
vet jag inte, men jag blir gråtfärdig av att tänka på att jag inte har tid eller får
komma till läkaren fören 31 Januari! Känns som att jag kommer att träffa läkaren
innan det antingen på akuten eller på en akuttid. För det här är inte hållbart.

Jag är så jävla trött att jag inte har någon ork till någonting, det är sådan sjuk stor
ansträngning att ens borsta tänderna ska ni veta. Ne mitt mål för idag är att äta en
riktigt middag det har jag inte orkat och vara vaken till längre än till klockan sju.
Blir gråtfärdig av tanken att jag ens ska stå att laga mat och det är ändå något jag älskar
att göra, att jag ska sitta och äta och tugga varenda tugga är en kamp för sig även fast
jag älskar mat! Sedan det jävla illamåndet och huvudvärken som dyker upp hela tiden
är sjukt, spelar ingen roll vad jag gör, det kommer med tröttheten. Jag är verkligen inte
mig själv nuförtiden och det är så jävla trist, jag saknar mig själv något så jävulskt mycket,
jag saknar min energi & jag saknar mitt liv!

På tal om något som jag t.om tycker är ansträngande är att Thomas ger mig en kyss
jag orkar inte ens med närhet längre. Jag är så sjukt trött efter en arbetsdag att jag
inte orkar annat än att sitta still en stund i soffan och sedan somna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0