..Frossa..

Vaknade i morse och var helt jävla kokandes varm, tog två panodil och tvingade
i mig frukosten, hoppade i kläderna och fick sedan världens jävla frossa.
Tvingade mig till jobbet och fick kämpa varenda minut jag var där, gick omkring i
täckbyxor och halsduk inne för att jag frös så jävla mycket och i andra sekunden
svettades jag, sedan kom huvudvärken :/ När jag kom hem klockan ett så gick jag och
la mig på en gång i hopp att jag skulle må bättre när jag vaknade så jag skulle orka jobba.
Kan säga att jag inte alls mådde bättre när jag vaknade och fick ringa och sjukskriva mig,
nu har jag tamefan varit sjuk i 2 veckor, det är inte normalt och feber har jag haft till och
från i en vecka! Nått måste läkar helveterna göra, jag måste juh orka gå till jobbet.

Ringde vårdcentralen tidigare idag och dom hade inga tider, ska testa ringa akutens jour
mottagning senare å höra om man får någon tid där. Hoj sveriges jävla sjukvård är så
sjukt kass!

Update:
Nu har man varit till läkaren var samma som förra gången, tydligen så är jag
frisk som en nötkärna,  han kollade crp, lyssnade på lungorna och kollade mig i halsen.
Imorgon blire att boka en tid till en vårdcentral för att träffa någon läkare, för så här
kan jag då inte gå och må! Trist när man inte har någon jävla ork, huvudvärk & frossa.
Sen har jag även gått ner ca 6 kg på 3 månader så nu ligger man under 50 :/

Vårdcentralen imorgon alltså! Var samma visa när jag bodde i Karlstad fast då hade
jag yrsel & svimningsattacker och var jämnt sjuk, men då var jag tydligen oxå frisk
som en nötkärna! Ja man kan juh inte klandra läkarna för att dom inte hittar nå fel
men dom kanske borde anstränga sig lite med eller man kanske ska göra som alla
andra och ställa sin egen jävla diagnos och kasta den i läkarnas ansikte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header!

2011-01-12 @ 02:29:07
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0