..Den här månaden..

2011 första månad, Januari, vad har hunnit hända den här månaden då?

- Jag påbörjade månaden i Kautokeino sjuk
- Fick en sjal av Thomas i julklapp
- Åt ugnsbakad lax med pesto för första gången
- Var fortsatt sjuk och for till läkaren för att skaffa ett läkarintyg
- Åt på sibylla
- Införskaffade ännu en ny kokbok
- Lagade fylld fläskfile
- Planera framtiden med älsklingen
- Hade en mysig film kväll med förkylningen, choklad, godis, coca-cola & en massa ljus
- Kom underfund med att jag förmodligen har separationsångest
- Sökt hjälp angående ångesten
- Lillasystrarna sov här och vi hade film mys
- Jag gjorde en ny design
- Var äckligt trött hela tiden
- Var fortfarande sjuk efter två veckor
- Kontaktade läkaren igen fick en tid 31 Januari
- Galet trött och sover mig igenom alla timmar jag inte jobbar
- Skaffade ett nytt bankomatkort med en egen bild
- Umgås med älsklingen
- Var på Hockey & åt på max

Det är väll vad jag hunnit såhär långt, men det som jag vill hinna med och saker
som måste göras den här månaden är så mycket mer.

Nästa ämne: fem saker jag inte kan vara utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0