..Då rensar vi luften..

Jag läser en gammal kompis blogg lite då och då, inte för att jag tycker den är intressant
utan mest för att den finns på min blogg lista och för att jag är nyfiken. Hon hade tydligen
läst det här inlägget här
och tagit åt sig, hon störde sig lite på det och hon skiter i mig just nu.
Inlägget jag skrev tidigare hade faktiskt inte så mycket med henne att göra utan andra människor
som funnits runt omkring mig.
Det var roligt att läsa och jag kunde inte låta bli att skratta när
hon skriver att jag har dubbelmoral.

Jag vet inte riktigt varför hon tycker att jag har dubbelmoral, om det är för att jag själv legat
med någon som jag vet har pojkvän, ingen aning, hon gav ingen närmare förklaring på det.
Men till saken, anledningen till att vi inte har någon kontakt nu är för att hon låg med mitt ex,
det är inte där problemet egentligen ligger utan jag var mest förbannad på sättet hon gjort
allting på och sättet hon hanterat allt på efteråt. Jag förstår inte hur man kan vara tillsammans
med en person och sedan gå och ligga med den personens bror!? Det är helt obegripligt för mig,
att den personen man ligger med också är sin kompis ex, ne jag fattar faktiskt inte!

När jag fick reda på det av mitt ex bror, så frågade jag dom båda två. Jag gav henne valet
att välja mellan mig och mitt ex, vilket kanske var egoistisk av mig. Men hon sa att våran vänskap
var viktigare, men träffade han ändå fast bakom ryggen på mig. Det som gjorde mig så jävla
besviken var att jag gång på gång varit nyfiken på vem han träffade och att vi pratat om det flera
gånger, men att hon inte ens då har nämnt det för mig. Om man nu börja gilla en kompis ex, kan man
väll fan ta och berätta det till sin kompis istället, vara ärlig istället för att ljuga dom rakt upp i ansikte.
Det är iaf mina åsikter, man ska tamefan vara ärlig mot sina vänner och när det gäller såna
här saker, är bara egoistiskt och fegt att inte våga berätta, men tyvärr är inte alla som tänker så.


Så säg mig vars dubbelmoralen sitter, för jag har varken legat med min pojkväns brorsa
när jag haft nått förhållande med nån av dom eller legat med min bästa kompis ex.


Friends? I dont think soo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisen .. varför tar du åt dig när det är inte ens du? jag har nog mer vänner än bara dig ?

2011-01-21 @ 13:09:39
Postat av: A

varför ska man "tävla" i antalet vänner? det känns väl otroligt skolålder? Man får väl inte mer status för att man har fler vänner?



Hellre få nära vänner än flera ytliga?

2011-01-22 @ 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0