..Trötter..

Har varit trött i flera dagar, det beror på medicinen, den framkallar illamående, trötthet
& huvudvärk men det är fan så mycket bättre än smärtorna jag fick uppleva förra veckan.
Har varit på jobbet idag efter en sjuk helg, var roligt att vara tillbaka känns dock jävligt
konstig att vara ledig imorgon eftersom jag som sagt var ledig i helgen, men jag tror min
kropp behöver  återhämta sig, på onsdag blire sista dagen av antibiotikan å efter det ska
jag vara mitt vanliga jag igen. Iaf så mycket som det går :) Har redan sovit i sen klockan
18.00 energin var som bortblåst, skulle egentligen på APT men jag orkade inte, ska snart
hoppa in i duschen å sedan sängen, åhh gud så jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0