..Porjus..

Min dag har jag i stort sett bara farit runt över allt. Började med att jag vaknade
klockan sju på min lediga dag, satt på fb och sedan ringde jag Victoria och frågade
vad dom skulle pyssla med under dagen, dom skulle inte göra något särskilt så jag
hoppade i kläderna och drog till Porjus. Där hade vi ett litet mini kalas, delade presenter
och åt tårta. Riktigt mysigt för jag har saknat om båda som fan. Elton har blivit så stor!
Herregud tänk att han redan är ett år den lilla parveln :) När jag väl kommit hem vid
tre tiden for jag på stan, köpte en tröja, mjukisbyxor och lite underkläder. Sedan har
jag mest varit irriterad och sovit här på soffan, är galet trött idag men så äre när man
vaknar klockan sju. Ska snart bege mig på sängen för ska upp tidigt imorgon och ringa
en massa viktiga samtal :P

Nu vet ni iaf vad jag har pysslat med idag, har iaf haft en toppendag! :D


Lösenordskyddat inlägg finns även att läsa här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0