..Kärlens tunga..


DÅLIG BILD

Varje morgon när livet känns lite extra tungt så känns det underbart att vakna upp till denna tavla
och varje kväll när jag saknar dig vid min sida så tittar jag på bilden och blir påmind om hur underbart
vi kommer ha det när du kommer hem igen. Har aldrig varit med om såhär starka känslor eller såhär
stark kärlek! Jag kan med all säkerhet säga att vi kommer klara alla hinder som kommer i våran väg.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, att sätta mig på tåget till Narvik är det bästa jag har gjort
i hela mitt liv. Jag lyssnade på mitt hjärta och följde dess väg, se vars det har lett mig :D

Älskling jag kommer aldrig sluta älska dig, jag kommer bära dig i mitt hjärta vad
som än händer, du kommer för alltid vara en del av mitt liv. ELSKER DEG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0