..Idag är en sån dag...

Vissa dagar gör det ont att sakna den man älskar mest i hela världen, idag är en sån dag.
Hade inte velat göra något annat än att ligga tätt intill hans armar just nu, känna hans doft
och andetag i min nacke. På måndag har min underbar älskling varit borta i två veckor,
men det känns som en evighet. Hittills har det faktiskt gått bra men det är för att jag inte
har velat känna, jag har inte velat sakna för jag vet att det  gör så förbaskat ont. Saknaden
gör att  det känns som att mitt hjärta ska slitas itu åt en miljon håll samtidigt å dom känslorna
har jag inte lust att tacklas med just nu. Jag vill bara vara lycklig, njuta av kärleken som finns
omkring mig, men när saknaden kryper fram går det inte. Då försvinner allt och jag känner mig
så fruktansvärt ensam. Det är såna här stunder jag ska tänka han kommer snart hem, men det
går inte för den dagen vet jag inte när den blir och det gör att den känns oändligt mycket längre
bort. Jag får helt enkelt trösta mig med att jag vet att han saknar mig precis lika mycket som jag
saknar han & att han älskar mig oändligt mycket, men just nu känns det inte som det räcker.

Idag är den sån dag, en sån dag då saknaden tränger sig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0