..Ett sista ögonblick..

Ett sista ögonblick var för mig nödvändigt, jag behövde det för att kunna sörja för att kunna
förstå vad som hände. Närmaste släkten samlades i minnes kapellet på sjukhuset, spelade min
brors favorit musik för att sörja & minnas. Han låg där i sin kista och såg så fridfull ut, tittade
man för länge kunde man nästan tro att han andades. Det sjuka var att han var så sjukt vacker
där han låg vit hud, med röda kinder, blå/lila läppar, ögonlock & naglar. Låter kanske sjukt
men jag är glad att min mamma frågade mig om jag ville se min bror, trots att jag bara
var 12 år gammal. Jag behövde verkligen se han för att förstå att han var borta.

Det är ett sista ögonblick som jag är glad att jag har i mitt minne, ett sista ögonblick som
alltid kommer att betyda massor för mig. Älskar dig min kära bror


Bilden är fotad av min älskade syster linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0