..Vaccination..

I morse började vi morgonen med att fara å vaccinera vår lillknodd, jag var tvungen å hålla han
och han skrek, skrek, skrek, skrek, skrek och skrek... i ungefär 10 minuter innan han tystnade :/
Stackars liten, hoppas nu han slipper alla symtom helst av allt febern. Förutom att vaccinera han
så gjordes det även en läkarkontroll och allt var super duper fint, han vägde 4260 var 56 cm lång
hade 39,2cm i huvudomfång. Han följer sin egen kurva jätte fint och har snart hunnit ikapp så att
han är inom dom "normala" linjerna :) Men nu dax och rota i garderoben för att se vad jag kan ha
på mig imorgon inför dopet :)

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-02 @ 20:29:32
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tänk att Mila vägde mer än han gör nu, när hon föddes! Helt fantastiskt vad olika barn är!

2011-12-02 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0