..Dagen i småord..

Halloj, just sövt lillknodden i sin egna säng, gick förvånansvärt fort ikväll skönt :)
Annars idag har jag inte gjort ett skit förutom att varit på återträffen för föräldragruppen
var kul att se vad alla fick för bebisar, Liiam var tredje äldsta men minst av alla, även fast
några andra också var en månad för tidigt födda, men ingen hade vägt lika lite som han, när
dom föddes. Sedan när jag kom hem så lagade jag middag, kyckling, pommes och beasås åt
Thomas och istället för fiskgratäng som det skulle bli till mig idag, så gjorde jag som ni ser i
inlägget nedanför bara hemmagjorda fiskpinnar, enkelt och gott. Sedan har jag myst med Liiam
och nu hade jag tänkt duscha och sedan inta sängen, så man orkar med morgondagen :D
Så jag säger godnatt nu å så lovar jag att försöka komma igång med uppdateringarna igen.


Älskade vinterland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0