..Bakar..

Hallojsan, dagen har gått i lugnets tecken tills ungefär nu då jag fick ett ryck och kom på att jag
skulle baka lussekatter. Skulle egentligen baka i helgen men det har inte blivit av och imorgon är det
ju lucia så då måste man ju ha det hemma, kan tilläggas att jag inte ens gillar lussekatter *hehe :P
Annars idag har vi faktiskt varit förbi våra underbart fina grannar Annika, Mattias och Gustav å
kollat när dom trixar och fixar :) Ska bli helt underbart att ha dom så nära :P Nu har degen jäst
färdigt så nu ska jag baka ut dom och efter bakandet blir det sängen för imorgon ska jag och Liiam
följa med Hege och kolla på Thomas små syskons lucia och sedan blir det och fara på öppen lek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0