..1 dec..

Ja, vad ska jag berätta, har mest pysslat med julen här hemma dom senaste dagarna, julpyntat,
slagit in julklappar och satt upp granen, har dock inte fått upp något pynt i den, men det kommer.
Å idag var jag och pratade med dietisten om Liiams allergi, fick inte med mig så mycket därifrån
eftersom jag redan visste det mesta, lite mer grejer att kolla efter på innehållsförteckningarna bara.
Efter besöket promenerade jag till stan för att hämta ut ett paket och fika med Hege, å sen efter det
har  jag inte gjort så mycket, bara lagat mat, pyntat julgranskulor och umgåtts med Liiam. Fast ikväll
var även Hege här och lämnade vår adventskalender, så nu har vi ett paket att öppna varje dag framtill
julafton, behöver jag säga att jag är som ett litet barn?? Hade tänkte ta och inta sängen nu så att det
blir 2 dec nån gång och sedan måste  vi upp tidigt imorgon då Liiam ska vaccineras, hoja ser inte fram
i mot det, men antar att jag inbillar mig att det är värre än det är.

Här är en smygtitt på köket :P



Adventskalendern :))


Paket nr: 1 i adventskalendern

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej, hamnade på din blogg av en slump men måste bara säga att jag tycker du är bland det vackraste jag sett, vilka ögon, vilken blick...

Oerhört vacker o söt.

/Tess

2011-12-20 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0