..Två veckor..

Nu är guldprinsen två veckor gammal och jag tycker han blir större och större för varje dag
som går :) Idag sondar dom inte han nå mer utan det är bara fri amning som gäller, så går
han upp i vikt dom här dagarna som kommer så är vi nog hemma innan helgen :) Undra hur
jag ska klara mig utan alla personal runt omkring mig, som avlastar mig när jag känner att jag
inte orkar eller bara behöver ta en andnings paus, det återstår att se. Längtar faktiskt hem lite
grann, få skapa sina egna rutiner, sova i sin egen säng osv. Ska bli helt otroligt att få komma hem
med våran lilla prins, tänk bara att få mysa ifred med mina två ♥ på kvällen, längtar!!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Gud, vad skönt att det börjar bli bättre. :) Bra att du får amma som vanligt nu. Skönt också om ni får åka hem och börja vardagen. :) Och ni kommer att klara er galant även utan sjukhuspersonalen runt er dygnet runt. ;)

2011-08-24 @ 13:04:46
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0