..Lördag..

Dagen började med ett besök på förlossningen för att kolla så pyret mådde bra och den gjorde den :)
Sedan när jag och älsklingen kom hem så kröp vi ner i sängen igen och där låg vi till 12.30 :P
Fy tusan vad skönt det var att somna om, annars idag så har jag sorterat alla papper i pärmar och
sedan avnjutit en god middag som älsklingen stod för :D Efter det blev det att baka lite godis som
jag ska ge till farfar imorgon som fyller år, hemmagjord daim och snickers. Är så himla svårt att
komma på vad man ska ge till nån som redan har allt, så det fick bli lite bakverk ;)

Glömde nämna att vi även har Thomas små syskon här på besök, deras föräldrar var bjuda på 40 års
kalas så då fick vi låna grabbarna, fy tusan vad dom har fnissat nu på kvällen, tror det var ett gäng
övertrött pojkar som satt i köket och åt kvällsfika. Nu ligger dom iaf och sover och jag börjar funderar
om inte jag oxå ska hoppa ner i lådan är otroligt trött. Nu i skrivande stund kom även Julia hit oxå så nu,
är alla tre här :) Ska hitta nånstans och bädda ner henne å sedan göra kvällsfika, natti.




Kommentarer
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

Skönt att bebisen mådde bra. Den dr maten såg sjukt god ut, jag har varit så sugen på rejäl husman dom senaste veckorna :)

2011-08-07 @ 19:18:45
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: nattis

Du måste bjuda på dina bakverk ser sjukt gott ut :)

2011-08-09 @ 12:03:17
URL: http://naathaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0